sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Eläintenhoitajana

Jani on ollut koko viikon siskonsa luona eläinvahtina (ja tulee olemaan muuten seuraavankin). Minä sen sijaan olen tänä aikana huomannut, kuinka säälittävän läheisyydenkipeä minusta on tullut. Ajattelin, ettei parin viikon erillään olo olisi mitään, mutta kyllä jo parin illan jälkeen alkoi ikävä tulla yksin täällä kotona. Jani onneksi otti perjantaina minut mukaansa sinne siskonsa luo, jossa sitten vietettiin viikonloppu kaksistaan. Tai no kaksistaan ja kaksistaan. Mukana menossa oli myös 4 kissaa, 2 maaoravaa ja koira.






Viikonloppu sujui mukavasti. Tosin tänään piti tulla jo aikaisin takaisin Kuopioon, kun Janin äiti tuli käymään. Mutta eilen, lauantaina, oli oikein leppoisaa. Käytiin lenkillä, tehtiin kaalilaatikkoa, saunottiin ja katsottiin Orpokoti niminen leffa, joka oli minusta tosi hyvä.

 Siamilaiset sipulikaksoset!

Puusauna. ♥

En nyt oikein osaa kirjoittaa mukavasta viikonlopusta sen enempää. Tavallisestihan tähän aikaan sunnuntai-iltana olisin jo unten mailla, mutta en nyt. En saa unta kun ahdistaa niin paljon. Olen nimittäin kadottanut lompakkoni. Kävimme perjantai-iltana hakemassa kiinalaista ruokaa, jolloin viimeksi käytin rahojani. Tänään kun sitten aloimme etsiä lompakkoani, ei sitä löytynyt mistään. En tajua missä se voi olla. Käyn huomenna kysymässä sieltä ravintolasta, onko lompakkoni jäänyt sinne. Jos sieltä ei löydy, on olo aika toivoton. Minulla oli lompakossa suuri summa käteistä, joka oli tarkoitus siirtää pois, mutta en ollut vielä muistanut. Lisäksi siellä oli kaikki mahdolliset kortit. Jos joku on varastanut lompakkoni, on hän voinut käyttää korttianikin tähän päivään asti, sillä suljin kortin vasta tänään. Voi että ahdistaa. Olen tällä hetkellä täysin rahaton, ja jos lompakkoni ei löydy, olen käytännössä katsoen rahaton hyvin pitkään. Onhan mahdollista, että voro on tyhjentänyt tilinikin tai jotain. Voi että osaakin ahdistaa. Tulin tännekin kirjoittelemaan, jotta saisin ohjattua ajatuksiani edes hiukan johonkin muualle. Mutta eipä se nyt auta. Huomenna suuntaan sinne kiinalaiseen, ja jos ei rahapussi sieltä löydy niin sitten poliisiasemalle. Mitäpä muutakaan tässä osaa tehdä.

2 kommenttia:

  1. oho, ootko kattonu verkkopankista onko sitä käytetty missään? :o

    VastaaPoista
  2. No sekin tässä vähän haittaa, että avainlukulistani on siinä lompakossa.. Että niin, hyvä minä.
    Pitäisi käydä pankissa kysymässä asiasta. En kyllä sitten tiedä miten suhtautuvat, kun eihän minulla ole nyt mitään henkkareitakaan. :D Että osaakin yksi pieni lompakko sotkea koko elämän.

    VastaaPoista