torstai 28. maaliskuuta 2013

Maailman vaikein ruokalaji

Minä en ymmärrä, miten ihmiset osaavat tehdä pannukakkua. Minä en ainakaan osaa. Se on maailman ainoa ruoka/leivonnanainen, jota olen koettanut valmistaa varmaan 10 kertaa koskaan siinä onnistumatta. Silti minä sitä aina teen, sillä se on helppoa ja hyvää. Tässä kuvia tämä aamuisesta tuotoksestani:

 Pinnalta rapeaa..

..ja sisältä raakaa. Mitä teen väärin?!

Minun piti lähteä tänään Iisalmeen pääsiäisen viettoon, mutta koska löysinkin huomiselle kyydin, en vielä päässytkään matkaan. Auto voittaa junan siinä suhteessa, että voi ottaa vähän enemmän tavaraa mukaan, kun niitä ei tarvitse raahata niin pitkiä matkoja. 
Jani lähti äsken serkkunsa luo, joten olen nyt täällä kotona ihan yksin. Aika mälsää. Olisin mieluummin Iisalmessa äipän luona. Mutta jospa tästä kamalasta koettelemuksestani selviäisin. Nyt olisi ainakin aikaa tehdä kouluhommia, ja kun kerrankin olen itsekseni, ajattelin, että voisin vähän myös laulaa Singstaria. Hihi. Pitkästä aikaa. Silloin kun Jani on kotona, en kehtaa alkaa hoilata, sillä laulaminen ei ole se suurin vahvuuteni. Hauskaa se silti on. 

2 kommenttia:

  1. Ah pannari näyttää ihan mun tekemältä. Olen veljeltä yrittänyt kysellä mikä on sen salaisuus täydelliseen pannariin, mutta sen mielestä riittää kun seuraa ohjeita...
    ... ei kyllä riitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei todellakaan riitä! Minulle on sanottu, että uunissani on jotain vikaa, mutta olen valmistanut pannaria 4 eri uunissa, niin tuskimpa niissä kaikissa joku vika on ollut! D:
      Pitäisi varmaan olla joku Jamie Oliver, että näin hankalaa ruokaa pystyisi valmistamaan.

      Poista