tiistai 5. maaliskuuta 2013

Viikonlopun jälkeistä tenttihajotusta

Nyt on fysikaalisen kemian tentti ohi. Ainakin tältä erää. Toivon että pääsin ko kurssista eroon loppuiäkseni, mutta eipä sitä varma voi olla. Varsinkaan, kun se tentti meni vähän miten meni. Minä kyllä kirjoitin yllättävän paljon, joten kai on jopa mahdollista, että sieltä se ykkönen tulee. Mitään sen suurempaa en kyllä odota. Olen todellakin tyytyväinen, jos meni koko tentti edes läpi. 

Sain vasta tenttipaperin kääntäessäni tietää, että jaahas, tähän tenttiin ei anneta ollenkaan mitään listaa luonnonvakioista. Vaikka kukapa nyt ei niitä haluaisi ulkoa opetella. Voihan tietysti myös olla niin, että jos olisi ollut tarpeeksi fiksu, ei olisi tarvinnutkaan mitään luonnonvakioita, ja että minä ymmärsin yhden tehtävän täysin pieleen. Eipä sekään mikään yllätys olisi. 

No mutta joka tapauksessa saan nyt ainakin hetkeksi unohtaa tuon ankean kaavojen ja outojen termien keskittymän, ja paneutua muihin koulujuttuihin (joita muuten riittää..). Viikonlopustani en ole muistanut edes kirjoittaa tänne. Lauantaina olin juhlimassa kaverini Jaakon synttäreitä. Myös Heta tuli Oulusta tänne Savoon. Että sellainen kaveriviikonloppu oli oikestaan,. Käytiin Onnelassa. Sinne ei ollut todellakaan alunperin tarkoitus eksyä, mutta kuinkas sitten kävikään. 

Siellä Onnelassa istuskellessani ja ihmisiä katsellessani mietin, että pitäisiköhän minun vähän personalisoida ulkonäköäni. Tuollaisessa ihmismassassa kaikki ihmiset näyttää ihan samalle. Onnelassakin näin vain muutaman henkilön, joka erottui siitä harmaasta massasta. Sitä ei oikeastaan tule koskaan ajatelleeksikaan, miten mitäänsanomaton minäkin ulkoisesti olen. Ei minussa oikein ole mitään ulkoista piirrettä, joka kiinnittäisi huomion ja saisi tuntemattomatkin ihmiset muistamaan minut. Pitäisi varmaan värjätä hiukset pinkeiksi, tai sitten pukeutua johonkin vaaleanpunaiseen housupukuun. Heh. Hauska ajatus. Toisaalta kyllä, jos kaikki yrittäisi olla hyvin persoonallisia ja massasta erottuvia, niin ei kukaan sitten erottuisikaan joukusta. Pöh.

Joka tapauksessa oli tosi kiva viikonloppu ja nytkin on kivaa, kun sain se typerän tentin alta pois ja mulla on tässä jotain pakaste-Daim-mousse-kakkua. Namnamnam.

iltasanomat.fi

avatv.fi

Tässäpä parikuvaa erittäin erottuvista lookeista. Kun näitä katselee, niin tulee kyllä sellainen olo, että ehkä se ei ole minulle niin tärkeää, etten ulkoisesti sieltä ihmispaljoudesta erottuisin..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti