maanantai 11. maaliskuuta 2013

Tautiharava

Mulla on taas joku ihme räkätauti. Kerään kyllä aina varmasti kaikki pöpöt itseeni. Äitini kutsuukin mua tautiharavaksi. Kesä on ainutta aikaa, kun en ole laikaan kipeänä. Tänään piti lähteä kesken luennon niistämään nenää, kun ei ollut paperia, ja nenästä valui semmoin 5 cm noro limaa. Onneksi mulla on harvoin kuumetta tai sellaista, yleensä juuri vain tällasita räkätautia, joka ei sinänsä estä mitään, ärsyttää vain.

Mun oli tarkoitus käydä tänään salilla, mutta peruin aikeeni viime hetkellä, kun hävettäisi siellä olla kokoajan niistämässä. Kuntosali on kuitenkin sellainen paikka, jossa taudit helposti tarttuu, niin varmaan olisin saanut jäätäviä katseita tai jotain. Tulinkin siis vain kotiin teekupin äärelle ahkeroimaan kandini parissa. Sain kirjoitettua viikonloppuna 4 sivua, joka ei kuulosta paljolta, mutta minulle se silti on hyvä määrä. Jos saisin kirjoitettua 5 sivua/viikko-tahtiin, niin mulla olisi se 20 sivua valmiina huhtikuun alussa. Toki tekstiä pitää sitten vielä hioa ja korjailla.

Tiedän, että kaikkia kiinnostaa.

Tämä postaus oli nyt vähän tällainen. Halusin vain välissä kirjoittaa jotain muutakin kuin biokemian juttuja, jotta en muutu täysin miksikään tiedenörtiksi. 

Enkös näytäkin kamalan säälittävän flunssaiselta? Okei, näytän vain järkyttyneeltä ja väsyneeltä. 

3 kommenttia:

  1. Kiva lukee jonkun muunkin kamppailua kandin parissa. Ite koitan kans tässä parhaani mukaan sitä vääntää tosin kasvatustieteen parissa. Tänä keväänä olis tarkotus valmistua. Tsemppiä vaan kirjotteluihin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, melkoista kamppailua tämä kyllä onkin, kun olisi niin paljon kaikkea muutakin tässä keväällä. Mutta kyllähän sitä selviää, kun töitä tekee! Tsemppiä sinullekin kandin tekoon, ja kiva kun kommentoit!:)

      Poista
    2. No joo itellä onneks loppu nyt tentit, joten voi keskittyä nää muutaman viikon täysillä kirjottamiseen aina detlainiin asti:)

      Poista