lauantai 5. tammikuuta 2013

WOW

Minä sorruin. Ostin peliaikaa World of Warcraft -nimiseen nettiroolipeliin. Nyt maailma ei tule näkemään minua enää kuukauteen. Paitsi sieltä wowimaailmasta voi etsiä. No ehkä ei kumminkaan. Olen onneksi niin laiska, että en jaksa käynnistää pelikonettani kovin usein, jotta voisin pelata, joten päivittäin tuskin tulee pelattua. Tiedoksi myös, että ostin peliaikaa nyt ensimmäistä kertaa, sillä silloin kun ostin pelin (maksoi 15 euroa, ja sain siihen hintaan kaikki lisäosat paitsi sen uusimman pandajutun), sain pelata ilmaiseksi kuukauden, mikä riitti siltä erää.

Nyt kuitenkin tuli taas ikävä pikku metsästäjääni. On mulla muitakin hahmoja, mutta metsästäjällä olen pelannut eniten. Luultavasti ketään ei kiinnosta tämän enempää minun wowijutut, joten päätän postaukseni kuvaan siitä metsästäjähahmostani, tadaa!

Olen huono ottamaan kuvia jopa tietokonepelissä. Aika noloa. Joka tapauksessa tuo taempana oleva olio on lemmikkini, joka auttaa minua taistelussa pahuutta vastaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti