keskiviikko 5. joulukuuta 2012

Haalariesittely

Minullapa alkoi vähän niin kuin loma. Vielä pitäisi kyllä tehdä soluviljelyn työpäiväkirja loppuun ja samalla jokin pieni essee doksorubisiinista, sekä kyhätä ja esittää yksi graduanalyysi. Mutta muuten olisi koulu selätetty tältä syksyltä. Sain myös eilen ne verikoetulokset, ja kaikki arvot olivat ihan normaalit. Jippii!

Kun minulle ei ole nyt mitään sen kummoisempaa tapahtunut, päätin tehdä päivityksen minulle rakkaasta, joskin maailman epäseksikkäimmästä vaatekappaleesta; opiskelijahaalaristani. Haalarikultani on minulle liian iso, sillä minua neuvottiin ottamaan iso haalari, jotta alle mahtuu paljon lämmintä vaatetta. Ikäväkseni olen tässä parin talven aika huomannut, että ihan turhaan otin tuollaisen teltan, sillä en minä sinne haalarin alle niitä toppavaatteita ikinä pue, enkä muutenkaan härhellä haalarissani ulkosalla juurikan missään -30 asteen pakkasissa. No mutta onhan se ainakin tosi katu-uskottavaa, kun haalarini persuus roikkuu aina jossain polvien kohdalla. 

Tämä esittely lienee helpompi hoitaa kuvin, joten tässä tulee (valitettavasti en osaa muokata kuvia edes sen vertaa, että saisin yhdistettyä kaksi kuvaa yhdeksi, joten jokainen kuva on omanaan).

Haalari edestä..

..ja takaa.

Ainejärjestön logo

Tässä ovat kolme suosikkihaalarimerkkiäni. Minulla on vielä pino merkkejä ompelematta, koska en omista mustaa lankaa.

Ei ole rakkautta, on vain rekombinaatio. Tästä merkistä olen saanut paljon erilaisia tulkintoja, enkä vieläkään ole ihan varma mikä alkuperäinen idea on. Minusta tämä on kuitenkin ihan loistava, ainakin niin miten itse sen tulkitsen.

Synnynnäisten äijien kerho. Ei mitään käsitystä mistä tämä merkki on tai mikä tämän idea on, mutta jotenkin tämä tuo sisäisen äijäni niin hyvin esiin, että en voi olla pitämättä. Helsingin vaakuna on tuohon keskelle äijistelty, toivottavasti tämä kuva ei tee blogistani mitään k-18-blogia.

Long cat is long. Ihana, suloinen ja suuri! Sai kunniapaikan pullotaskustani.

Olen myös kerännyt haalariini nimmareita. On muuten tosi kätevää!

"vaikee olla vaatimaton, kun on vitun hyvä" -Heikki Kuula. Siteeraus on Teflon Brothersien biisistä Poimunopeus. Harmittaa, että en ottanut nimmaria kuin vain Heikki Kuulalta, kun mahdollisuus olisi ollut saada samalla nimmari esimerkiksi Pyhimykseltä, jota kuuntelen kyllä enemmän kuin Teflon Brothersia tai Heikki Kuulaa.  

"jos sul o toyota ni tööttää" -Ruudolf. Ja alla on myös Karri-Koiran signeeraus. Iisalmessa äipällä on Toyota Corolla, jolla on tullut itsekin paljon ajeltua, varsinkin silloin kun juuri sain ajokortin. Ja tuo biisi soi usein! 

"eksä tiedä kuka mä luulen olevani" -Cheek. Ehheh. Voi ei. Olisin voinut keksiä jonkun niin paljon sopivammankin siteerauksen tuohon, mutta eipä nyt vappuaattoiltana tullut muuta mieleen.

 Tässä sitten paras ja ehdottomasti arvokkain nimmarini, nimittäin korumuotoilija Essi Hässin nimikirjoitus! Haters gonna hate. Haters keep hatin'.

Huomiokaa sitten, etten ole oikein pystynyt vaikuttamaan siihen kenen nimmarin haalariini olen saanut. Ihan mille vain keikalle kun ei viitsi haalarit jalassa marssia, joten nuo kaikki esiintyjät ovat olleet joissain opiskelijabileissä. En kyllä halua vähätellä, sillä kuuntelen jokaista noista artisteista! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti