sunnuntai 23. joulukuuta 2012

Joulutunnelmaa

Keittelen tässä porkkanoita italiansalaattia varten. Tulimme Janin kanssa eilen Iisalmeen joulun viettoon. Minun oli tänään tarkoitus käydä Kauneimmissa Joululauluissa, niin kuin olen joka vuosi käynyt, mutta olin katsonut ajan väärin, ja saavuin paikalla yli puolituntia myöhässä. En sitten viitsinyt enää mennä, kun olisi tuntunut epäkohteliaalta rynniä sisään, kun siellä joku pikkutyttö juuri alttarin edessä oli laulelemassa. Palasin siis kotiin, mutta onneksi lauluseurani Eve ja Ossi, jotka olin onnistunut hämäämään kirkolle myöskin väärään aikaan, tulivat meille pelaamaan lautapelejä pariksi tunniksi. Eve ja Ossi asuvat Raumalla, joten heitä näkee nykyään melko harvoin. Oli siis kiva pelailla.

Olen paketoinut lahjoja, ja tein glögijuustokakunkin. Pientä jouluvalmistelua. Haimme lisäksi äsken Janin kanssa kuusen naapurista. Se on nyt tuulikaapissa totuttelemassa sisäilmaan. Eilen kävimme äidin kanssa Hanna-mummon luona Pielavedellä, ja veimme samalla kynttilöitä äidin puolen haudoille. Huomenna olisi sitten vuorossa käydä isäni vanhempien, eli mummon ja ukin, luona toivottamassa joulut sillekin puolelle sukua.









Oikein onnistunutta ja mukavaa joulua kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti